بررسی درخواست های تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-در راستای بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری ودر قالب آموزشگاه های آزاد هنری ،سه پرونده درخواست جهت تاسیس آموزشگاه موسیقی در بهمن ماه ٩٦ ودر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهربررسی شد .

کد مطلب: ۷۰۶۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، واحد فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی اسلامشهر با ارائه اطلاعات لازم به متقاضیان در زمینه تاسیس آموزشگاههای آزاد هنری، در رشته های مختلف نسبت به تشکیل پرونده و انجام مراحل کارشناسی اقدام نموده و پرونده ها جهت تائید نهایی و صدور مجوز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ارسال می شود .

آموزشگاه های آزاد موسیقی زیر نظر انجمن موسیقی شهرستان و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهربا هدف تربیت و آموزش هنرجویان علاقمند به رشته موسیقی و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ، توسط فعالان این عرصه در بخش خصوصی راه اندازی و اداره می شود .

شایان ذکر است ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با هدف جلوگیری از فعالیت های مخرب غیر مجاز در زمینه موسیقی ، همت خود را درگسترش مراکز دارای مجوز رسمی قرار داده ،تا بتواند علاوه بر تولید محتوای فاخر از فعالیت های زیر زمینی غیر مجاز که تحت نظارت هیچ نهاد و ارگانی نیستند، جلوگیری به عمل آورد .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار