در یک اتفاق عجیب رانندگی رخ داد؛

نجات معجزه‌آسای کودک 6 ماهه از سانحه رانندگی در شهرستان مشگین شهر

اردبیل (پانا) - در سانحه رانندگی درجاده مرادلو - مشگین‌شهر و در یک اتفاق عجیب کودک 6 ماهه به شکل معجزه‌آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

کد مطلب: ۷۰۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

در این حادثه رانندگی یک دستگاه سواری پیکان از جاده منحرف شد و بعد از واژگونی هر پنج سرنشین آن به شدت مصدوم شدند .

بعد از انتقال مصدومین به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مشگین شهرو به هوش آمدن مادر کودک او متوجه نبود فرزندش شد که بلافاصله ماموران امداد و نجات به محل حادثه مراجعه کرده و در حالی که این کودک 50 متر از محل وقوع حادثه به دور پرتاب شده بود در وضعیتی سالم یافته و به آغوش مادرش بازگرداندند .

به رغم پرتاب شدن این کودک هنگام واژگونی هیچگونه آسیبی به وی نرسیده و در یک شرایط معجزه‌آسا از مرگ حتمی نجات یافت .

رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز اظهار کرد: به غیر از شکستگی استخوان پای زن ۳۷ ساله که سرنشین خودرو بوده حال عمومی سایر مصدومان مطلوب است .

حجت فتاحی پادآور شد: متاسفانه در زمستان عدم رعایت سرعت مطمئنه یکی از علل بروز تصادفات جاده ای است و انتظار می رود رانندگان به این مهم توجه ویژه داشته باشند .

وی ادامه داد: تابلوهای راهنمایی رانندگی در کنار جاده برای شرایط عادی طراحی شده و در زمستان ، هوای مه آلوده و جاده خیس و لغزنده ضروری است رانندگان با سرعت کمتر از حد مجاز تردد کنند .

اما در حادثه رانندگی دیگری که در پیچ مرگ محور اردبیل - اهر در نزدیکی روستای احمدبیگلو رخ داد سه دستگاه خودروی سواری در 10 کیلومتری این محور به شدت با هم برخورد کردند که در این حادثه مصدومان به بیمارستان مشگین‌شهر منتقل شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار