معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج:

اولویت کار سمن ها، اشتغال و کارآفرینی، محیط زیست و کاهش آسیب های اجتماعی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج در نشستی که با حضور اهالی ورزش و جوانان و اعضای مجمع یسازمان های مردم نهاد البرز برگزار شد، اظهار داشت: انتظار داریم اولویت کارسمن ها اشتغال و کارآفرینی، محیط زیست وکاهش آسیب های اجتماعی باشد و ما نیز از طرح های با موضوع اشتغال و کارآفرینی حمایت ویژه خواهیم داشت.

کد مطلب: ۷۰۱۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، نشستی با حضور شفقی معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، جمعی از مدیران و رؤسای گروه اداره کل و اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد البرز در دفتر فرماندار برگزار شد.

در ابتدای این نشست غفرانی مدیرکل ورزش وجوانان ضمن معرفی مدیران و اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد استان گزارش مبسوطی درخصوص ورزش شهرستان، نقاط قوت وضعف، فرصتها و تهدیدهای پیش روی این حوزه ارائه کرد.

درادامه شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل براساس شاخص های حوزه جوانان تحلیلی از مسائل مختلف و وضعیت موجود عنوان و به مسائل آسیب های اجتماعی و راهکارها و همچنین وظایف مجمع جوانان و ارائه اطلاعات شبکه های اجتماعی و برنامه های مختلف سازمان های مردم نهاد جوانان پرداخت.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد خانه جوانان، از فرماندار ویژه کرج خواست تا با توجه به پیشینه موفق ایشان در حوزه جوانان به ستادهای ساماندهی امور جوانان کمک و برای ساخت خانه جوانان مشکل زمین آن را مرتفع نمایند.

همچینین در ادامه انصاری رئیس مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان از فرماندار درخواست کرد تا از فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوانان در مرکز استان دیدار و با اعضای مجمع گفتگو کند.

در پایان شفقی معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج ضمن تاکید بر حمایت از جوانان، وجود سازمان های مردم نهاد جوانان را یک ظرفیت ارزشمند برای کمک به حل مشکلات عنوان کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تعداد قابل توجه سازمان های مردم نهاد جوانان در کرج اظهار کرد: انتظار داریم اولویت کارسمن ها اشتغال و کارآفرینی، محیط زیست وکاهش آسیب های اجتماعی باشد و ما نیز از طرح های با موضوع اشتغال و کارآفرینی حمایت ویژه خواهیم داشت.

فرماندار ویژه شهرستان کرج عنوان کرد: برای تسریع در روند شروع به ساخت خانه جوانان، فرمانداری نسبت به پرداخت مبلغ تمام شده به اداره کل مسکن و شهرسازی اقدام می نماید.

وی با بیان اینکه "اتاق فکر جوانان ویژه اشتغال مورد استقبال ماست و شخصا در جلسات آن شرکت می نمایم" تاکید کرد: طرح های آموزشی و کارگاه های آموزش زوجین به شکل کاربردی و اثربخش برگزار و مورد حمایت همه دستگاه ها قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار