معاون امور توسعه پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ری:

بهره مندی 15 هزار نفر از خدمات مشاوره ای بهزیستی ری

شهرری (پانا) - معاون امور توسعه پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: 15 هزار نفر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ازخدمات مشاوره ای بهزیستی استفاده کردند.

کد مطلب: ۷۰۱۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، شهبانو کامرانی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش آسیب ها و پیشگیری از معضلات بهزیستی خدمات مشاوره ای مورد تاکید این سازمان قرار دارد.


وی از فعالیت هشت مرکز مشاوره فعال روان شناختی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراکز خدمات مشاوره ای در زمینه تربیت فرزندپروری، اختلالات کودکان، بالینی بزرگسالان، مشاوره خانواده و گروهی و آسیب های اجتماعی را ارائه می دهند.


کامرانی خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره ای بهزیستی این شهرستان از طریق مراکز مشاوره حضوری غیردولتی، دولتی، مراکز مشاوره تلفنی، مراکز مشاوره و سلامت روان محلی غیردولتی به متقاضیان ارائه می شود.


معاون امور توسعه پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ری در ادامه بر اهمیت مشاوره ژنتیک اشاره کرد و بیان کرد: مشاوره ژنتیک گامی مؤثر در کم کردن معلولیت هاست که با بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی مردم، نقش مؤثری در پیشگیری از بروز معلولیت های ژنتیکی و مادرزادی را دارد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار