شب خاطره شهدای روحانی آذربایجان غربی برگزار شد

شب خاطره شهدای روحانی با حضور جمعی از روحانیان استان آذربایجان غربی در حسینه سپاه شهدای ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا در آیین شب خاطره شهدای روحانی با تأکید بر بیان نقش شهدای روحانی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیاری از مردم از نقش روحانیان در جنگ نا آگاهند.

وی با بیان اینکه شب خاطره شهدای روحانی بهانه ای برای بیان خاطرات شهدای روحانی از سوی همرزمان این شهدا است، ابراز داشت: این اقدامات بهانه ای برای زنده نگه داشتن راه شهدا و یاد و نام آنها است تا ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا با تأکید بر تداوم شب خاطره شهدای روحانی و بیان خاطرات آنها از سوی همرزمان شهید، گفت: بیان خاطرات این شهدا از زبان همرزمان شهدا دارای برکات بسیاری در ترویج فرهنگ شهادت و تقویت آن است.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی دارای ۸۶ شهید روحانی است و باید نام و یاد آنها حفظ شود، افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته نصب یادمان شهدای روحانی در مکان های مختلف به ویژه مدارس علمیه استان است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز اقتدار و قدرت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستم که با تقدیم جان خود این انقلاب را تقویت کردند و باعث شدند تا دشمنان جرات تقابل با ایران اسلامی را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه تداوم مسیر شهدا به ویژه شهدای روحانی از رسالت های روحانیت و حوزه های علمیه است، گفت: شب خاطره شهدای روحانی بهانه ای برای یاد شهدا و تداوم مسیر و آرمان شهدا است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از روحانیان استان و شهرستان ارومیه در حسینه سپاه شهدای ارومیه برگزار شد جمعی از همرزمان شهدای روحانی به بیان خاطراتی از شهدای روحانی آذربایجان غربی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار