در نشست هم‌اندیشی کنگره ۴ هزار شهید روحانی در ایلام بیان شد:

روحانیون در تمام شرایط در میدان جنگ حاضر شدند

ایلام (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت روحانیون جدای از امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شرایط در کنار مردم دلاورانه در میدان جنگ حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
روحانیون در تمام شرایط در میدان جنگ حاضر شدند

علی محمدی در نشست هم‌اندیشی کنگره 4 هزار شهید روحانی در ایلام با اشاره به اینکه امروزه دشمن این ملت در تلاش است تا با انجام عملیات های فکری، ذهن مردم را تخریب و با اطلاعات مسموم خود جایگزین کند ادامه داد: دشمن سه برنامه اساسی را برای نابودسازی کشور در نظر گرفته است. اول جنگ روانی ، دوم جنگ اقتصادی و در نهایت مقابله با پیشرفت اقتصادی که چهل و سه سال است همواره با مانور تبلیغاتی و رسانه ای بر روی این برنامه در تلاش است مردم را از محور آرمان های انقلاب دور کند و کمر جمهوری اسلامی را زیر شدید ترین تحریم های اقتصادی خم کند. در آیه قرآن آمده است که مومنین باید آقای خود باشند و کسی بر آنها سلطه نداشته باشد چرا که انسان آزاد به دنیا می آید.

وی افزود : اگر هزار بار مذاکره کنیم ارزش و فایده چندانی ندارد، زیرا هدف اصلی آنان استفاده از منابع کشور است، دولت امروز با طراحی برنامه جراحی اقتصادی برای ایجاد تحول در اوضاع کشور در حال انجام کارهایی است که متاسفانه در دولت های قبلی این طرح بی نتیجه مانده بود.
ایرانی ها ۱۸۰ برابر دیگر کشورها درگیر جنگ روانی هستند به عنوان نمونه دشمنان این کشور در کشور آلبانی ده ها و شاید صدها تن را در فضای مجازی و روی چندین سایت و اکانت اینترنتی مشغول کرده اند تا با استفاده از هشتگ سازی افکار عموم را در جهت منفی و مقابل دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر دهند.
وی افزود: رژیم استکباری آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل درصدد وضع تحریم های اقتصادی و مقابله با اقتدار و پیشرفت نظام در تلاشند تا با استفاده از رسانه های جمعی جنگ روانی را تشدید کنند و با انتشار اخبار جعلی میان مردم، تفرقه افکنی کنند.

همچنین در حاشیه این مراسم، حسین پور محمدی، معاون فرهنگی سپاه استان با نمایان ساختن چهره جعلی و هدف پلید شعار "فرزند کمتر ، زندگی بهتر" گفت: دشمنان با ترویج این شعار بین مردم زمینه کاهش جمعیت جوان را در آینده ایران رقم زد و اگر خانواده ها نسبت به این مهم هوشیار نباشند در آینده نه چندان دور جمعیت جوان کشور کم می‌شود و نیروی جوان جویای کار را باید از خارج از کشور وارد کرد که خود آن هم دچار ایجاد مشکلات اقتصادی و ضربه سنگین به کشور خواهد بود، همچنین ما باید با حمایت زوج ها برای فرزندآوری و در راستای حل مشکلات ناباروری ، تلاش خود را دوچندان کنیم تا دشمن به هدف خود نرسد.

خبرنگار : امیررضا نظری فر و محمد امین پیمایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار