ابراز رضایت 93 درصد از اولیا نسبت به ساماندهی سرویس مدارس در شیراز

شیراز ( پانا ) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در مراسم تجلیل از رانندگان سرویس مدارس در شیراز با تاکید بر اینکه سرویس مدارس در واقع مدرسه سیار برای دانش آموزان است ، نقش رانندگان را در تربیت دانش آموزان مهم برشمرد.

کد مطلب: ۷۰۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

محسن کلاری صبح امروز در آیین تجلیل از 101 راننده مدرسه علم و زندگی در شیراز ، ابراز داشت: با توجه به نظر سنجی های مختلف انجام شده، بیش از 93 درصد اولیا از شیوه های ساماندهی در سرویس مدارس ابراز رضایت کرده اند .

وی ادامه داد: نظرسنجی های مختلفی تهیه شده که به منظور افزایش سطح کیفی خدمات سرویس مدارس از سال آینده انجام و تجزیه و تحلیل می شود.

وی تاکید کرد: این نظرسنجی ها چند سویه هستند و در آن اولیاء و دانش آموزان ، رانندگان را مورد ارزیابی قرار می دهند و همچنین رانندگان نیز مدیران اجرایی و اولیا را با نظرات خود ارزیابی می کنند.

وی از ارزیابی رانندگان توسط مدیران اجرایی و شرکت ها و بالعکس نیز خبر داد و افزود: در نظر سنجی پیش بینی شده تمام ارکان سیستم سرویس مدارس مورد سنجش قرار می گیرند.

کلاری از تغییر روش های سنجش مسافت به منظور رفاه حال اولیاء خبر داد و افزود: به منظور رعایت عدالت بیشتری در پرداخت هزینه های سرویس مدارس سیستم جدیدی طراحی شده که برای سال آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس بعد از این مراسم به منظور شرکت در جشن یاوران انقلاب که توسط اعضای پیشتازان تشکیلات دانش آموزی در مدرسه فیض برگزار شده بود نیز حضور یافت و در جمع دانش آموزان این مدرسه ضمن گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه (س) از اهمیت و ارزشهای انقلاب یاد کرد.

وی در این مراسم دانش آموزان را برای برای استفاده رایگان از برخی امکانات اردوگاه شهید آیت الله دستغیب در شیراز دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار