ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر در فرمانداری شهرری تشکیل جلسه داد

شهرری (پانا)-جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، هدایت الله جمالی پور در این جلسه گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فقط در سایه امید بخشی حل می شود و اگر کسی در جهت ناامید کردن مردم تلاش کند، فقط آب در آسیاب دشمنان ریخته است.
وی ادامه داد: مسئولان دلسوز نظام با هر سلیقه و گرایشی باید با همدلی، همزبانی و وحدت به دنبال برآورده کردن نیازهای اقتصادی مردم اعم از اشتغال جوانان و بالا بردن قدرت خرید مردم باشند چرا که مردم از ابتدای انقلاب رکن اصلی نظام بوده اند و همواره پشتیبان کشور و ولایت فقیه بوده اند و در انواع فرازها و فرودهای مختلف تاریخی نشان داده اند که لحظه ای از حمایت نظام اسلام کوتاه نخواهند آمد.
جمالی پور مهمترین عامل پیروزی کشور در جنگ تحمیلی و تحریم ها را وحدت مردم دانست و افزود: امروز ملت بزرگ ایران و مسئولان باید با اتحاد و همدلی مشکلات کشور را حل کنند و از هر گونه اختلاف و تفرقه دوری کنند.
وی با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر مردم باید شاد باشند، گفت: مسئولان برگزار کننده برنامه های دهه فجر باید شادی های حلال را در برنامه خود ترویج کنند تا مردم طعم شیرین پیروزی انقلاب را به خوبی بچشند.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار