پایش ویژه شرایط آلودگی هوا در شهرستان پاکدشت<span dir="RTL"><span style="font-size:11px">/ خبرنگار : امید بلوریان /</span></span>

پاکدشت (پانا)-رئیس اداره حفاظت و محیط زیست شهرستان پاکدشت از پایش ویژه شرایط آلودگی هوا و فعالیت معادن شن و ماسه و آسفالت در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۶۹۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، محمودرضا سعیدپور رئیس اداره حفاظت و محیط زیست شهرستان پاکدشت در این رابطه افزود : در پی استمرار مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا مبنی بر توقف فعالیت معادن شن و ماسه و آسفالت ، این اداره نسبت به پایش فعالیت این واحدها و همچنین کانون‌های آلاینده هوا در شهرستان اقدام کرد .

وی در ادامه افزود: طی بازدیدهای صورت‌گرفته در قالب گشت‌های ویژه کنترل آلودگی هوا، کلیه کارخانجات فراوری شن و ماسه و معادن و کارخانجات تولید آسفالت و بتن آماده مستقر در شهرستان پاکدشت جهت همکاری لازم ضمن رعایت کامل ضوابط ابلاغی، فعالیت خود را متوقف کرده‌اند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت بیان داشت: این اداره تا بهبود شرایط به‌طور ویژه فعالیت معادن شن و ماسه، کارخانجات آسفالت، واحدهای بتن آماده و کارخانجات ذوب فلزات را تحت نظارت و پایش خواهد داشت .

/ خبرنگار : امید بلوریان /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار