لزوم بهره گیری ازظرفیت دانش آموزان برای آموزش های فنی ومهارتی

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای گفت: استان سمنان به قطب خودروسازی تبدیل می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۴۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا خباز در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش در دفتر خود، ضمن بیان اینکه قوای سه گانه باید به کمک وزارت آموزش و پرورش آیند، تاکید کرد: ما اگر بتوانیم معلم خوب تربیت کنیم، وضعیت آموزشی ما رشد بسیار خوبی خواهد داشت چرا که مشکلات آموزشی ما مشکلات تمامی بخش های کشورمان است .

وی در دیگر بخش سخنان خود افزود: شهید رجایی تاکید کرده بودند همه دستگاه‌ها برای آموزش و پرورش صرفه جویی کنند و در وزارتخانه نیز برای تربیت معلم توجه ویژه شود .

استاندار سمنان همچنین گفت: هزینه های آموزش و پرورش را باید به بدنه خود مردم و شهرداری ها وصل کرد تا از طریق مالیات بر مصرف یا مالیات بر ارزش افزوده و ... به این ارگان کمک مالی شود .

خباز درباره اولویت های استان سمنان در مقوله آموزش نیز بیان کرد: سمنان به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود و ما در حال تلاش برای تبدیل استان به یکی از قطب های خودروسازی هستیم و باید دانش آموزان را با آموزش های فنی آشنا کرد تا در آینده بتوانند در صنایع مختلف مهارت کسب کرده و مشغول به فعالیت شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار