معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

برپایی 830 نمایشگاه کتاب در مدارس استان اردبیل

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برپایی 830 نمایشگاه کتاب در مدارس استان در هفته کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مصطفی کافی راد با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، گفت: بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از امروز بیست دوم تا بیست وهشتم آبان ماه، با شعار «آینده روشن با خانواده کتاب خوان» در سراسر مدارس استان برگزار می شود .

وی افزود: امسال با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان در موضوع مطالعه، مسابقات کتاب خوانی در 4 مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در مرحله اول دانش آموزان تنها یک عنوان کتاب را مطالعه و سپس در آزمون آن شرکت می‌کنند اما د ر مراحل بعد، در منطقه 2 عنوان کتاب در مرحله استانی 3 عنوان و در مرحله کشوری نیز 4 عنوان کتاب را مطالعه و در آزمون های مربوطه شرکت می کنند، البته در مرحله کشوری دانش آموز باید آنچه از مطالعه 4 عنوان کتاب فرا گرفته است به صورت کتاب پژوهش و شفاهی برای دیگر دانش آموزان ارائه دهد .

کافی راد برنامه ها و فعالیت های این حوزه در هفته کتاب و کتابخوانی در نواحی و مناطق استان اردبیل را نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، قرائت بیانیه وزیر در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس شهرستان در راستای طرح کشوری 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه بیان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار