مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج خبر داد:

گرامیداشت یوم ا... سیزده آبان در مدارس ناحیه یک کرج برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم ا... سیزده آبان با مشارکت دانش آموزان و همکاران فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: در سيزده آبان سال 1343، امام خميني را به دليل سخنراني بر عليه قانون كاپيتولاسيون به صورت شبانه توسط عوامل شاه دستگير و پس از زنداني كردن روانه تبعيد نمودند. اين رويداد زمينه‌اي براي رشد و بالندگي فكرها و روح‌هاي ملت ايران شد كه نتيجه اين بيداري و رشد را مي‌توان در 14 سال بعد يعني در سيزده آبان 1357، تظاهرات پاك‌ترين و بي‌آلايش‌ترين مردم يعني دانش آموزان بر عليه رژيم ستم شاهي را مشاهده نمود كه با نثار عزيزترين دارايي‌شان زمينه‌اي براي پيروزي اين انقلاب شكوهمند شدند.

یعقوبی ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره 36000 دانش آموزشهید و به منظور اعلام انزجار و نفرت دانش آموزان نسبت به استکبار جهانی آمریکا دانش آموزان ناحیه یک کرج همراه و همصدا با سایر دانش آموزان با حضور در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان حضور یافتند و با سردادن شعار های مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مشت محکمی بردهان آمریکای جنایتکار زدند .

یعقوبی ادامه داد: دراین مراسم اعضاء شورای معاونین ، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداری نیز همراه با مدارس در راهپیمایی حضوریافتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار