آرزو حكيمي مدال‌هايش را به استاد شجريان تقديم كرد

بانوي المپيكي قايقراني ايران بعد از درخشش در رقابت‌هاي قهرماني آسيا هرچهار مدال خود در اين تورنمنت كه به ميزباني شانگهاي چين برگزار شد را به خسروي آواز ايران اهدا كرد.

کد مطلب: ۶۷۵۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومي فدراسيون قايقراني، آرزو حكيمي كه در المپيك لندن حاضر بود در رقابت‌هاي قهرماني آسيا به يك مدال طلا، يك نقره و دو برنز رسيد و به خوبي درخشيد. او در پايان اين مسابقات و پس از بازگشت به كشور تمام مدال‌هايش را به استاد محمدرضا شجريان خسرو آواز ايران تقديم كرد.
حكيمي درباره اين موضوع گفت: همه ايراني‌ها موسيقي سنتي را با نام استاد شجريان مي‌شناسند. صداي دلنشين ايشان روزها و شب‌هاي بسياري از ما را پر كرده و من نيز به شخصه قبل و بعد از هر مسابقه‌ام با صداي آقاي شجريان به آرامش مي‌رسم. در جريان رقابت‌هاي قهرماني آسيا در چين نيز كه به هر حال فشار زيادي روي من بود با صداي بي‌نظير استاد به آرامش رسيدم و توانستم نتايج خوبي بگيرم.
او افزود: خبر بيماري استاد شجريان همه ما را آزرده خاطر كرد و قطعا همه نگران سلامت ايشان بوديم و هستيم. اميدوارم كه عمر با بركتشان ادامه دار شود و ما سال‌هاي سال صداي خسرو آواز ايران را بشنويم. من قبل از مسابقات اين تصميم را گرفتم كه تمام مدال‌هايم در قهرماني آسيا را به استاد شجريان تقديم كنم تا با اين پيام به ايشان بگويم حتي نسل جوانان ايران هم ارادت زيادي به ايشان دارند و خودشان را در كنارشان مي‌بينند. آرزوي سلامت كامل براي استاد دارم و اميدوارم كه اين پيشكش كوچك را از من قبول كنند.
آرزو حکیمی در مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا 2017 موفق به کسب 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار