با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد:

جلسه درون سازمانی با هدف انسداد مبادی بیسوادی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان لازم التعلیم 12_6 سال از جمله اهداف مهم انسداد مبادی بیسوادی است که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

کد مطلب: ۶۷۱۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، شهین جوانی در جلسه درون سازمانی با هدف انسداد مبادی بیسوادی در محل دفتر معاونت آموزش ابتدایی اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید مورد توجه بخش های مختلف قرار بگیرد، انسداد مبادی بیسوادی است.

وی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اسناد فرادستی و برنامه جهانی EFA در خصوص برنامه هایصورت گرفته در خصوص انسداد مبادی بیسوادی صحبت نمود.

شهین جوانی، شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان لازم التعلیم 12_6 را از اهداف این برنامه برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه از آسیب شناسی و علت هایی که منجر به ترک تحصیل یا بازماندگی می شود صحبت نمودند و در پی آن از اقدامات صورت گرفته در خصوص هر یک از علت ها گزارشی ارائه داد.

شهین جوانی همه فعالیت های صورت گرفته را مدیون حمایت های استاندار اصفهان و پشتیبانی مدیر کل آموزرش و پرورش استان اصفهان دانست.

وی سپس انتظارات خود را از حوزه های مختلف بیان کرد و از آنان خواست با توجه به پتانسیل موجود در هر حوزه مساعدت و همکاری لازم در خصوص شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان لازم التعلیم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار