به مناسبت روز جهانی گردشگری:

​زنگ گردشگری در دبیرستان 15خرداد بجنورد نواخته شد

امروز 5 مهر 1396به مناسبت روز جهانی گردشگری، زنگ گردشگری با حضور فرماندار بجنورد، معاون گردشگری و مدیریت سازمان میراث فرهنگی در دبیرستان دخترانه 15خرداد نواخته شد.

کد مطلب: ۶۶۹۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانای خراسان شمالی: ثمینی فرماندار بجنورد طی سخنان خود پس از تبریک روز گردشگری گفت: با توجه به اینکه امروزه گردشگری یک صنعت درآمدزاست، باید کشورهای دارای جاذبه گردشگری شرایط مناسب برای گردشگران بین المللی را فراهم کنند.
وی افزود: برای توسعه این صنعت نیازمند اعتبارات و مشارکت بخش های خصوصی و غیردولتی هستیم و سرمایه گذاران باید برای نقاط دارای گردشگری امکانات و شرایط رافراهم کنند. شهرستان بجنورد دارای شرایط عالی برای توسعه صنعت گردشگری است چرا که منطقه ای دارای فرهنگ و قدرت تاریخی و پادشاهی بوده است.
هاشمی مرغدار معاون گردشگری و صنایع دستی ازاجرای طرح همیار گردشگر خبر داد و علاقه مندان را تشویق به پیگیری از سازمان میراث فرهنگی کرد.
این مراسم با نواخته شدن زنگ گردشگری به پایان رسید و به گفته فرماندار بجنورد این زنگ در حال حاضر به صورت نمادین با هدف علاقه مندی دانش آموزان به رشته گردشگری در دبیرستان 15خرداد نواخته شد اما در آینده در بیشتر مدارس اجرا می شود.
خبرنگار دانش آموز: بهار کمرام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار