از نیمکت پرسپولیس تا سرزمین یخی/ زاهدی موتور روشن کرد

کمتر از سه ماه از حضور شهاب زاهدی در فوتبال ایسلند می گذرد اما در همین مدت کوتاه او با پیراهن شماره ده تبدیل به یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش شده است.

کد مطلب: ۶۶۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ پس از اخراج علی دایی از پرسپولیس و سپرده شدن سکان هدایت این تیم به حمید درخشان، در دقایق پایانی بازی های پرسپولیس جوانی به زمین می آمد که حمید درخشان معتقد بود او می تواند ستاره سالهای آینده پرسپولیس باشد.

شهاب زاهدی که آن روزها 19 سال داشت در حالی که به آرامی به ترکیب اصلی پرسپولیس بحران زده آن دوران نزدیک می شد با مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ اش درگیر محرومیتی ناخواسته شد اما در فاصله کوتاهی مرحومیت او بخشیده شد تا باز هم به میادین برگردد.

بازگشت زاهدی به فوتبال برای او فراز و فرودهای زیادی را همراه داشت. در حالی که پرسپولیس در پیش فصل لیگ برتر پانزدهم بود زاهدی تبدیل به مهره اول برانکو در پیشانی خط حمله و جانشین مهدی طارمی شده بود که آن روزها در ترکیه به سر می برد. زاهدی در تمرین های پرسپولیس می درخشید و هواداران این تیم را امیدوار می کرد. اما بازگشت مهدی طارمی معادلات را برای این مهاجم جوان برهم زد و او نیمکت نشین شد.

ادامه روند نیمکت نشینی زاهدی را وادار کرد تا در نیم فصل لیگ برتر پانزدهم از پرسپولیس رضایت نامه بگیرد و برای مدت نیم فصل به ماشین سازی تبریز برود.

اما ماشین سازی هم تیمی نبود که بتواند مهاجم جوان پرسپولیس را راضی نگه دارد و او در نهایت با انتقالی دور از انتظار راهی فوتبال اروپا و لیگ برتر ایسلند شد.

از حضور شهاب زاهدی در فوتبال ایسلند و تیم IBV کمتر از سه ماه می گذرد. در حالی که دیدارهای ابتدایی برای زاهدی بدون بیشتر جنبه هماهنگ شدن با تیم را داشت او در بازی های اخیر موتورش روشن شده است و در 3 بازی آخرش تیمش 4 گل به ثمر رسانده و در حالی که تنها 8 بازی انجام داده، به سرعت تبدیل به دومین گلزن تیمش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار