رشت قهرمان مسابقات تای کیک بوکسینگ بانوان گیلان

مسابقات تای کیک بوکسینگ بانوان استان گیلان، با قهرمانی تیم رشت پایان یافت.

کد مطلب: ۶۶۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،در این دوره از مسابقات ، بیش از 70 رزمی کار این رشته از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در آستانه اشرفیه با هم رقابت کردند.
بانوان رزمی کار شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان ، در بخش های لایت کنتاکت ، فول کنتاکت و هنرهای فردی به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم تای کیک بوکسینگ بانوان رشت با کسب 12 مدال طلا ، سه مدال نقره و یک مدال برنز ، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم تای کیک بوکسینگ بانوان لاهیجان با کسب هشت مدال طلا، هشت مدال نقره و 2 مدال برنز در مکان دوم قرار گرفت و بندرانزلی نیز با کسب چهار مدال طلا ، 2 مدال نقره و یک مدال برنز رتبه سوم مسابقات تای کیک بوکسینگ بانوان گیلان را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها ، به تیم های برتر مسابقات تای کیک بوکسینگ بانوان گیلان لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزش های رزمی ، در سبک های مختلف ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار