نحوه آشنایی پوریا پورسرخ با علی کریمی و عکس یادگاری

خبرگزاری پانا: دوستی پوریا پورسرخ و علی کریمی، زبانزد خاص و عام است. به گزارش نامه، پورسرخ در یادداشتی از نحوه این آشنایی و ویژگی‌های علی کریمی‌ می‌گوید:

کد مطلب: ۶۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، آشنایی من و علی کریمی برمی‌گردد به سال‌ها پیش که من در امارت درس می‌خواندم. آن زمان علی در تیم الاهلی امارات بازی می‌کرد. دورادور او را می‌شناختم به هر حال آن موقع هم یکی از بهترین بازیکن‌های ایران بود.

ابوالفضل جلالی، یکی ازدوستداران فوتبال که بسیار مورد احترام جامعه ورزش و ورزش‌دوستان است سبب آشنایی بیشتر و من و علی کریمی شد.

بعد از بازگشتم به ایران و بازی در یکی، دو فیلم، در یک مراسم مهمانی که آقای جلالی برگزار کردند من هم دعوت شدم. بعد آن مهمانی رفته‌رفته رفاقت من و علی بیشتر شد. اندازه دوستی ما هم طول پیدا کرد و هم عرض. از همه مهم‌تر اینکه علی کریمی آدم قابل اطمینانی است. واقعیت این است که زندگی شخصی علی کریمی دقیقا مثل زندگی فوتبالی اوست.

در زندگی علی کریمی هیچ تظاهری وجود ندارد. او علاقه ندارد خود را چیزی غیر از آنچه که هست نشان دهد. صراحت لهجه او یکی از ویژگی‌های مهم اوست. هرگز برای رسیدن به موقعیت و منافعش دروغ نمی‌گوید. شاید این خصلت گاهی به نفع او نبوده و خیلی‌ها فکر کنند این رفتار او از اشتباهات اوست اما علی کریمی هیچ وقت از حرفی که می‌زند، برنمی‌گردد.








منبع: نامه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار