گالری آ میزبان دو نمایشگاه می شود

گالری آ میزبان نمایشگاه طراحی و نقاشی های آتنا فریدونی وابوالفضل معصومی می شود.

کد مطلب: ۶۶۰۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عصر روز جمعه دهم شهریور ماه به طور همزمان دو نمایشگاه در گالری آ افتتاح می شود و تا 21 شهریور ادامه خواهد داشت.
گالرى «آ 1»، میزبان نمایشگاه طراحی و نقاشی های آتنا فریدونی می شود.
آتنا كه فارغ التحصيل نقاشى از دانشگاه تهران است،طى دوره اخير خود با عنوان بهشت بيش از هر چيز به طراحى پرداخته است.
نكته تصاوير آتنا، وجود و بهره گيرى از ادراك آبستره على رغم ظاهر فيگورال و موضوعى آن هاست.
فريدونى پس از عبور از يك مجموعه شبه آبستره، با توجه به طبيعت، به خلق تصاوير اين نمايش پرداخته است. عمق نمايى، شاعرانگى و توجه به مبانى كلاسيك طراحى از شاخصه هاى تصاوير مجموعه ى بهشت است.
در مقدمه ى او آمده است:«من به شگفتى هاى وعده دادنى بدگمانم! هر آنچه از عمق احساس، جان و روان من قابل لمس است در رگ و باور باشد بهشت من است.»
گالری «آ2» نیز میزبان طراحی های ابوالفضل معصومی می شود. آثاراين نمايش كه به عنوان «من» به روى ديوار می رود، حاصل فعاليت دو سال اخير معصومى است كه با فضايى فيگوراتيو و با نگاهى به حضور و تماس مردان مختلف به خصوص در عرصه كنش هاو ورزشى طراحى شده اند. اندازه آثار متوسط است و در بيش تر موارد با تركيب آب رنگ و مداد ايجاد شده است.
معصومى دراين آثار نيم نگاهى به خشونت و جنسيت دارد و تماس موجود در اين پيكره هاى ورزيده حاصل چنين وضعيتى است.
اين اولين حضور ابوالفضل معصومى در گالرى آ است. او پيش از اين در چندين نمايش گروهى در گالرى هاى دى، وى گالرى، ثالث و ... شركت كرده است.
معصومى فارغ التحصيل رشته هاى نقاشى و انيميشن از دانشگاه هاى سوره و هنر است.
این دو نمایشگاه تا 21 شهریورماه در گالری آ میزبان علاقه مندان خواهد بود.گالری آ درخیابان کریم خان زند. خیابان عضدی آبان جنوبی کوچه اردشیر ارشد شماره7 واقع شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار