معلمان عشایر با مناعت طبع عزت نفس و بزرگوارانه خدمت می کنند

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره اردوی عشایر دانش امورزان دختر کشور صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد

کد مطلب: ۶۴۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، رضوان حکیم زاده معاون اموزش ابتدایی وزارت اموزش و پرورش ضمن تشکر از دست اندر کاران این اردو گفت: مدیران اموزش و پرورش خراسان رضوی کریمانه مسئولانه و بزرگوارانه در این اردو به دانش اموزان عشایر خدمت کردند
وی افزود:در حال حاضر 6 هزار و 100مدرسه و 181 هزار و 125 دانش اموز عشایر داریم که و بالغ بر 16 هزار نیرو به این دانش اموزان در کلاس درس کانکس کپر و چادر خدمت می کنند.
حکیم زاده افزود: 537 دانش اموز دختر در این اردو حضور دارند که از تمام مقاطع دانش اموز داریم و این دانش آموزان زیارت اولی نیز هساند.
وی با بیان اینکه اموزش و پرورش عشایر با نام مرحوم بهمن بیگی گره خورده است گفت: ایشان بدون تغییر سبک زندگی اموزش و پرورش عشایر را ایجاد کرد. پیشنهاد می کنم مدالی با نام این مرحوم ایجاد شود و اموزش و پرورش به افراد موفق عشایر اهدا کند.
وی اظهار کرد:در برنامه ششم 137 میلیارد برای موضوعات مختلف عشایر پیشبینی شده است و با توجه به اینکه بخش عظیمی از فعالیت این حوزه در آموزش و پرورش انجام می شود ما به دنبال جذب ان هستیم.
حکیم زاده گفت: مناعت طبع عزت نفس وبزرگواری معلمان عشایر در بازدید ها دیده می شود. و از وزیر محترم در خواست داریم
حق کوچ گردی معلمان عشابر برقرار شود تا بخشی از سختی کار انها دیده شود
امروز خوشحالم در وسط میدان اشتیاق و معصومیت دانش اموزان عشایر را تجربه می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار