برگزاری سی و یکمین دوره اردوهای متمرکز تابستانی

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت:آغاز این دوره از اردوهای متمرکز 17 تیرماه می‌باشد که به منظور تمهید مقدمات، آماده‌سازی، بازدید تخصصی زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی عملیاتی یک دوره اردوی مقدماتی با حضور معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق شهر تهران در روزهای 10 تا 12 تیر در رامسر برگزار می‌شود .

کد مطلب: ۶۳۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران, عبدالرسول کریمی در تشریح جزئیات این خبر تعداد دوره‌های اردوهای متمرکز 1396 را 12 دوره اعلام نمود و افزود: علاوه بر اجرای 8 دوره اردوهای تشکل‌های دانش‌آموزی شامل بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، پیشتازان و فرزانگان و مربیان سازمان دانش‌آموزی، 2 دوره اردویی ویژه برگزیدگان فرهنگی، هنری، قرآن و نماز و عترت برنامه‌ریزی گردیده است .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اظهار داشت: آغاز این دوره از اردوهای متمرکز 17 تیرماه می‌باشد که به منظور تمهید مقدمات، آماده‌سازی، بازدید تخصصی زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی عملیاتی یک دوره اردوی مقدماتی با حضور معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق شهر تهران در روزهای 10 تا 12 تیر در رامسر برگزار می‌شود .

کریمی همچنین به پیشینه این اردوها اشاره کرد و گفت: به حمدالله در طول دوران پرافتخار فعالیت امورتربیتی شهر تهران این فعالیت ارزشمند به عنوان یکی از ابزار آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های فردی و اجتماعی و سازگاری با محیط، جامعه و همسالان مورد توجه بوده و پس از 3 دهه فعالیت اردوهای متمرکز امسال وارد دهه چهارم و سی و یکمین دوره شده و امید است با تلاش همه مربیان اردویی و فرهنگی پایتخت شاهد برگزاری ارزشمند این فعالیت باشیم تا بخشی از رسالت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در تربیت دانش‌آموزان توانا و توانمند به انجام رسد .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردوها را 4500 نفر اعلام نمود که این تعداد دانش‌آموز و مربی به تعداد 19000 نفر روز در اردوگاه و فعالیت‌های جنبی آن حضور خواهند داشت .

کریمی با بازشماری بخشی از برنامه‌های این اردوها اظهار داشت: با برنامه‌‌ریزی صورت گرفته هر دانش‌آموز و هر گروه اردویی در چهار فعالیت اصلی در اردوهای متمرکز شرکت خواهد نمود که عبارت‌اند از «آموزش‌های فنی و تخصصی درون اردوگاه»، «فعالیت‌های تربیت‌بدنی و مهارت‌های جسمی در فضاهای ورزشی و عمومی اردوگاه»، «استفاده از اردوگاه ساحلی و قایق‌سواری» و «آشنایی با جنگل و مهارت‌های مرتبط در اردوی نیم‌روزه صفارود .

کریمی هم‌چنین به برگزاری جنگ‌های مراسم آغازین، جنگ عصرگاهی با هنرمندی و مشارکت دانش‌آموزان، اختتامیه و تجلیل از گروه‌های برتر با اهدای پرچم افتخار اشاره کرد که از برنامه‌های مهم سی و یکمین دوره اردوهای متمرکز تابستانی خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار