دانش آموز کیک بوکسینگ کار قزوینی در گفت‌وگو با پانا:

برای رسیدن به موفقیت می‌جنگم

دانش آموز کیک بوکسینگ کار قزوینی معتقد است که ورزش، باعث شده تا در تحصیل نیز موفق باشد و تأکید می کند که برای دستیابی به موفقیت همواره می جنگد.

کد مطلب: ۶۲۷۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، امیر محمد بختیاری که از دانش آموزان استان قزوین است و اخیرا نیز در رقابت های چندجانبه کیک بوکسینگ موفق شده، عنوان قهرمانی را به دست آورد، با حضور در دفتر خبرگزاری پانا قزوین، در جمع خبرنگاران این خبرگزاری قرار گرفت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

بختیاری از دوران کودکی ورزش را آغاز کرده است و پیش از اینکه در رشته کیک بوکسینگ فعالیت کند، در سایر رشته های رزمی کار کرده است.

این دانش آموز قهرمان، ورزش را مهم ترین عامل بالا رفتن اعتماد به نفس‌اش می داند و معتقد است که ورزش، باعث شده تا در تحصیل نیز موفق باشد.

وی ورزش کردن را یکی از لذت بخش ترین فعالیت های خود در زندگی معرفی می کند و می گوید که هیچ وقت از ورزش کردن خسته نمی شود و می خواهد در آینده استاد ورزشی شود.

قهرمان کیک بوکسینگ استان قزوین عنوان می کند که برای دستیابی به موفقیت همواره می جنگد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مادر این قهرمان دانش آموز نیز از توانمندی های امیرمحمد صحبت می کند و بیان می کند: امیرمحمد با وجود اینکه تمرینات سختی را در باشگاه پشت سر می گذارد، اما همیشه علاقمند به ورزش و باشگاه است و مربی‌اش را خیلی دوست دارد.

مجید مهرابی مربی این دانش آموز قهرمان، در مورد استعدادهای امیرمحمد می گوید و عنوان می کند: عشق و علاقه امیرمحمد به ورزش، سبب شده تا تمرینات را به صورت جدی دنبال کند و استعدادهایش در ورزش کیک بوکسینگ فوق العاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار