اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف محلات و دلیجان اعلام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات اسامی نفرات برتر مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دلیجان و محلات را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۲۳۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام رشنو گفت: این مرحله از مسابقات با حضور متسابقین محلاتی و دلیجانی به میزبانی محلات برگزار شد.

وی افزود: در رشته قرائت ترتیل آقایان محمد صادقی، سید بنیامین میری و سجاد اصفهانی مقدم به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش خواهران معظمه صادقی، راضیه آقاباقری و عاطفه عبدالحمیدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق آقایان سجاد فلاح‌پور مقام اول را به دست آورد و در بخش خواهران نیز فاطمه شفیعی و عاطفه کارگر به ترتیب اول و دوم شدند.

حجت الاسلام رشنو اسماعیل کاظمی، سید عباس میرجعفری و حسینعلی محمدی را نفرات برتر رشته دعا خوانی آقایان و فاطمه عبدالحمیدی، مرضیه آشوری و فاطمه عسگری را نفرات برتر بخش خواهران عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در رشته ی اذان مهدی احمدی اول، رسول قنبری دوم و محمد محمدی سوم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات بیان کرد: در رشته حفظ ۵ جزء نیره عابدینی، زهرا خوراوندی و اکرم اسماعیل بیگی به ترتیب اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام رشنو سمیرا یافت، فاطمه ابراهیمی و مریم هاشمی را نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار