معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی بین تشکل های دانش اموزی برای غنی سازی اوقات فراغت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی منسجم و هماهنگ بین تشکلهای دانش اموزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان در طول تابستان ضروریست.

کد مطلب: ۶۲۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی فعالیتهای تابستانی با حضور معاون فرهنگی و پرورشی استان و معاون تربیت بدنی و سلامت استان در محل دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: افزایش ناهنجاری های اجتماعی در شرایط کنونی، اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش اموزان را دو چندان می کند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت کلیه تشکلهای دانش آموزی در غنی سازی برنامه ای پایگاههای تابستانی ضروری است.

قاسمی ادامه داد: مسائل مالی پایگاهای تابستانی باید در شوراهای آموزش و پرورش مناطق مطابق با شرایط اجتماعی و اقتصادی آن منطقه تصویب شود.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی استان با 75 سالن ورزشی برای مشارکت فعال در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان آمادگی کامل دارد.

وی خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به آموزش و پرورش یک ظرفیت مناسب است که باید باید فراهم آوری محیطی سالم و عاری از آسیبهای اجتماعی زمینه رشدو شکوفایی نسل آینده را فراهم کنیم.

حسینی گفت: باید از کارهای جزیره ای اجتناب شود و از ظرفیت کلیه دستگاههای ذی ربط همچون شهرداری ها، اداره ورزش و جوانان در غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان استفاده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تبلیغات در مدارس و بین دانش آموزان باعث بهتر و پر شکوه تر برگزار شدن اردو های تابستانی می شود.

حسین عباس زاده، مدیر سازمان دانش اموزی استان نیز گفت: از مربیان تشکیلاتی در فعالیت های تابستانی برای شناساندن منش های تشکیلاتی استفاده شود.

وی اذعان کرد: آموزش خبرگزاری پانا در سطح استان را میتوانیم جزء برنامه های فعالیت های تابستانی مدنظر داشته باشیم و از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموز می باشد؛ افزود: برگزاری اردوهای زیارتی در فعالیت های اردوهای تابستانی مدنظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار