مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان به پانا خبرداد:

همواره به دنبال کاهش فاصله حقوق بازنشتگان و شاغلان هستیم

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان گفت: همواره به دنبال آن هستیم که فاصله حقوق شاغلان و بازنشستگان را به حداقل برسانیم و این موضوع یکی از دغدغه های اصلی ما برای بازنشستگان آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۵۹۷۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

احمد صافی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در تاریخ 10 اسفند ماه سال 95 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید بر این اساس بازنشستگان لشکری و کشوری که کمتر از دو میلیون تومان حقوق بازنشستگی می گیرند در سال 96 با بازنشسته همتراز خودشان باید به میزان 90 درصد همترازی حقوق داشته باشند.

وی افزود: حدود 305 کانون بازنشستگی فرهنگیان و حدود 750 هزارنفر بازنشسته آموزش و پرورش در سراسر کشور داریم.

وی ادامه داد: در کانون های بازنشستگی خدماتی مانند اعطای تسهیلات، گردش های علمی و تشکیل کارگروه های مختلف در زمینه شعر و تفسیر و.. ارائه می شود.

صافی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش را افزایش دهیم بخش عمده ای از نگرانی های آنها کم خواهد شد .

وی تصریح کرد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان سال 94 پرداخت شده و برای بازنشستگان سال 95 نیز در بودجه پیش بینی شده است و به تدریج پرداخت می شود .

مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور بازنشستگان یادآورشد : صندوق ذخیره فرهنگیان نیز اعلام کرده هر کدام از بازنشستگان که می خواهند می توانند پول خود را دریافت کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار