رونمایی از بالگرد امدادی هلال احمر استان اردبیل

همزمان با فرارسیدن دهه فجر بالگرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل رونمایی شد.

کد مطلب: ۵۹۴۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم رونمایی بالگرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه توسعه تجهیزات و استفاده از ابزارهای بروز در شرایط بحرانی در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای در مدیریت بحران دارد، اضافه کرد: با حمایت‌های دولت تدبیر امید و استاندار اردبیل مشکل نبود بالگرد در هلال احمر استان اردبیل حل شد.

وی بعد آموزشی و تجهیز ابزارآلات در مدیریت بحران را قابل توجه دانست و گفت: به وقوع پیوستن حوادث جان گدازی چون حادثه پلاسکو باید مایع عبرت ما باشد چرا که اگر آموزش و تجهیزات بروز باشد می‌توانیم در مواقع بحرانی به طور مناسب مدیریت کرده و تلفات را کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این بالگرد با ارزش 50 میلیارد تومان خریده شده است، بیان کرد: این بالگرد 20 روز ماه در استان اردبیل مستقر خواهد شد که در مواقع ضروری بتوانیم در فعالیت‌های امداد و نجات از آن بهره‌مند شویم. وی افزود امید است بتوانیم در هفته هلال احمر اردیبهشت ماه سال آینده آشیانه دائمی بالگرد امداد و نجات را در استان اردبیل احداث کنیم که احداث آشیانه دائمی برای این بالگرد نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است.

وی یادآور شد: در حال حاضر و به طور موقت برای نشست و برخاست این بالگرد یک پد موقت به ارزش 700 میلیون ریال در مجتمع هلال احمر واقع در شهرک سینا احداث شده است تا بتوانیم تا زمان احداث آشیانه ثابت برای این بالگرد از این پد موقت برای نشست و برخاست این بالگرد استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار