با حضور مدیر هسته گزینش برگزار شد:

تقدیر از بازنشتگان و پیشکسوتان هسته گزینش

طی مراسمی باحضور مدیر هسته گزینش استان البرز در مهمانسرای قلم ناحیه یک آموزش و پرورش تعدادی از پیشکسوتان وبازنشستگان هسته گزینش استان تقدیر شدند.

کد مطلب: ۵۶۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ، به مناسبت سالگرد تشکیل نهاد مقدس گزینش به فرمان امام خمینی ره " در سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری ع " طی مراسمی در مهمانسرای قلم ناحیه یک آموزش و پرورش استان البرز از بازنشستگان ، پیشکسوتان و همکاران گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند با حضور فلاحتکار مدیر هسته گزینش استان ، مالمیر : معاونت محترم توسعه و پشتیبانی استان و الهویی معاونت نهضت سواد آموزی و کارشناس مسئولان و کارشناسان نواحی استان البرز تجلیل به عمل آمد .

مصطفی رضائی کارشناس مسئول پاسخگویی هسته گزینش استان به خبرنگار پانا گفت : در این مراسم مدیر هسته گزینش استان البرز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدا بالاخص شهدای گزینش فرا رسیدن سالروز تشکیل نهاد مقدس گزینش را به حاضرین تبریک گفت و به بیان برنامه های پیش رو جهت بررسی صلاحیت داوطلبان ورود به آموزش و پرورش پرداخت .

رضایی افزود: به منظور تبادل تجربه و استفاده همکاران از خرد جمعی در ادامه مراسم بازنشستگان و پیشکسوتان حاضر در جلسه به بیان خاطرات خود در خصوص کار در گزینش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار