گزارش پانا از نشست خبری کنسرت اشوان:

اشوان نماینده نسل جدید موسیقی است

در نشست خبری جشنواره فجر عنوان شد؛ اشوان نماینده نسل جدید موسیقی است و بعد از او موجی شکل گرفت که برای کار در این نوع موسیقی بسیار جالب بود. این نکته بسیار حائز اهمیت است که ما بدون آلبوم تصمیم به برگزاری کنسرت گرفتیم و ادامه روند اجرای کنسرت در شهرستان ها انجامید که همه با استقبال خوب مواجه شد.

کد مطلب: ۵۶۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ نشست رسانه ای گروه اشوان که در بخش پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه می روند امروز یکشنبه 19 دی ماه با حضور رسول ترابی مدیربرنامه، اشوان خواننده، آرش سعیدی نوازنده، نیما رمضان رهبر ارکستر و اهالی رسانه در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدا اشوان در خصوص این اجرا اظهار کرد: در جشنواره موسیقی ما یک سانس اجرا داریم و تلاش کردیم نسبت به اجراهای قبلی برنامه های جدیدی داشته باشیم و اجرای متفاوت تری را روی صحنه ببریم .

وی افزود: قطعه "تنها شدم" را با ساختاری جدید اجرا می کنیم و در کل در سازبندی از سازهای جدیدی استفاده خواهیم کرد. کمانچه، ستار و ویالون سازهایی هستند که احتمال دارد اضافه شود.

در ادامه رسول ترابی سرپرست گروه بیان کرد: با حضور اشوان موج جدیدی راه افتاد که از سال پیش شروع شد اشوان کارهایش جدی تر شده و ژانر فعالیتی که می توانست مجوز بگیرد در کارهای او پررنگ تر شد. قطعا نسل جدید که وارد موسیقی ما می شوند نسل موفقتری خواهند بود و موسیقی که ما ارائه می دهیم نسبت به دوره های قبل اتفاقات بهتری را رقم می زند. اتفاقی که در کنسرتهای اشوان رخ می دهد جز اولین اتفاقات بود چرا که بدون هیچ آلبوم ما کنسرتهای بسیاری را برگزار کردیم که از استقبال خوبی نیز برخوردار شدیم.

وی تصریح کرد: اشوان نماینده نسل جدید موسیقی است و بعد از او موجی شکل گرفت که برای کار در این نوع موسیقی بسیار جالب بود. این نکته بسیار حائز اهمیت است که ما بدون آلبوم تصمیم به برگزاری کنسرت گرفتیم و ادامه روند اجرای کنسرت در شهرستان ها انجامید که همه با استقبال خوب مواجه شد.

در پایان این نشست اشوان خاطرنشان کرد: همیشه خواننده ها از این ترس دارند که یک قطعه جدید را در کنسرتها رونمایی کنند. ولی ما با بازخوردی که از کارهایمان و مخاطبانمان گرفته ایم در اجرای پیش رو چند قطعه جدید را اجرا می کنیم و میدانیم مردم از آنها استقبال می کنند و ارتباطی که باید برقرار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار