معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ ی کل آموزش و پرورش زنجان خبر داد

یک هزار و 300 دانش‌آموز دختر زنجانی به اردوهای راهیان نوراعزام شدند

محمود عباسی معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌ ی کل آموزش و پرورش استان زنجان از اعزام یک هزار و 300 دانش‌آموز دختر استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان پسر در آبان‌ماه امسال انجام می‌شود

کد مطلب: ۵۴۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

ه گزارش اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ،محمود عباسی اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان زنجانی در قالب اردوهای راهیان نور همانند سال‌های گذشته انجام می‌شود .

وی با اشاره به اینکه در مهرماه دانش‌آموزان دختر زنجان به این اردوها اعزام شده‌اند، اضافه کرد: این دانش‌آموزان همگی از دوره ی دوم متوسطه هستند .

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اعزام یک هزار و 300 دانش‌آموز دختر در استان به مناطق عملیاتی عنوان کرد: این دانش‌آموزان به مناطق جنگی غرب کشور از جمله کردستان و مریوان اعزام شده‌اند .

عباسی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان از یادمان شهدا افزود: در این اردو دانش‌آموزان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید پیمان می‌کنند .

وی از اجرای رزم شبانه برای دانش‌آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: مرور تاریخچه پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در این ایام فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با تاریخ ایران است .

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان دختر از 12 مهرماه آغاز و تا 18 مهرماه ادامه داشت، گفت: دانش‌آموزان پسر نیز در آبان‌ماه سال جاری اعزام می‌شوند .

عباسی اهداف اجرای این طرح را آشنایی نسل نوجوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواند و ادامه داد: دانش‌آموزان در این اردو با مجاهدت‌های اهالی مناطق مرزی کشور و رزمندگان برای حفظ و حراست از استقلال کشور آشنا می‌شوند .

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: این اردو نظم، انضباط و تعامل را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد .

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در این اردو به محتوای برنامه‌ها توجه ویژه می‌شود، گفت: از روحانیون و کادر آموزش و پرورش برای ارائه آموزش‌های تربیتی و فرهنگی در قالب این اردو استفاده می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار