۷مرداد ماه;

ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز برگزار می شود

:رییس اتحادیه کفاشان تبریز از برگزاری ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز در 7 مرداد ماه سالجاری از ساعت 8:30 صبح الی 13 بعد از ظهر در محل سالن همایش اتاق بازرگانی تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ، رییس اتحادیه کفاشان تبریز از برگزاری ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز در 7 مرداد ماه سالجاری از ساعت 8:30 صبح الی 13 بعد از ظهر در محل سالن همایش اتاق بازرگانی تبریز خبر داد.

جباریان ایجاد وحدت و همدلی بین تمامی تشکل های چرم و کفش ایران را از اهداف برگزاری ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز عنوان کرده و اظهار داشت : این همایش توسط اتحادیه کفاشان تبریز و با مشارکت ۲۶ تشکل صنفی و صنعتی در زمینه چرم کفش ، کیف و صنایع وابسته و با دعوت از ۳۰۰ نفر از فعالین صنعت چرم و کفش ایران برگزار خواهد شد.

رییس اتحادیه کفاشان تبریز ، بهره ورى ، کیفیت ، قیمت تمام شده کالا و صادرات را از اهداف ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز عنوان کرد و گفت: آقای آخوندی دبیر اجرایی و آقایان مودتی و آقازاده به عنوان دبیر علمی همایش انتخاب شدند.

وی ضمن اشاره به سخنرانی مقامات کشوری در ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز یادآور شد: اعضای هیئت رییسه همایش متشکل از اتحادیه کفاشان تبریز و انجمن صنفی صنعت کفش تبریز، جامعه مدیران صنعت کفش ایران، ، اتحادیه صادرکنندگان چرم استان و انجمن چرم ایران می باشد.

دبیر ششمین همایش ملی صنعت چرم و کفش تبریز ، با بیان اینکه ۴ نفر در بخش علمی همایش سخنرانی خواهند کرد افزود: برای همایش میهمانانی از کشور ایتالیا، روسیه،مسکو،ترکیه و کرواسی دعوت نمودیم.

وی مشارکت تمامی تشکل های کفش و چرم کشور در این دوره همایش را نقطه تمایز آن دانسته و گفت: وحدت و همگرایی تمامی تشکل های صنفی و صنعتی چرم و کفش و صنایع وابسته بزرگترین مشخصه ششمین همایش ملی چرم و کفش تبریز نسبت به دوره های قبل است.

جباریان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی چرم و کفش تبریز از ۵ لغایت ۸ مرداد ماه جاری خبر داد و خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه با حضور ۶۰ شرکت کننده در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به رکود موجود در بازار یادآور شد : متاسفانه بیکاری و تعطیلی کارگاه های تولیدی رو به افزایش بوده و در حال حاضر کارگاه های تولیدی با ظرفیت ۳۰ الی ۴۰ درصدی در حال فعالیت هستند.

رییس اتحادیه کفاشان تبریز، واردات بی رویه ، قاچاق کالا و کاهش صادرات را عامل اصلی رکود عنوان کرده و اظهار داشت: عراق و شهر موصل بهترین بازار هدف تبریز بود و پیدایش نیروهای تکفیری داعش در این منطقه موجب شده بازارمان را از دست بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار