برگزاری همایش مجمع بسیج اقشار و نخبگان بسیجی در شهر بستك

خبرگزاری پانا : همایش مجمع بسیج اقشار و نخبگان بسیجی با حضور 350 نفر از بسیجیان شهرستان بستک برگزار شد .

کد مطلب: ۵۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، همایش مجمع بسیج اقشار و نخبگان بسیجی با حضور 350 نفر از بسیجیان شهرستان اعم از فرماندار شهرستان ،امام جمعه شهرستان ،جانشین سپاه بستك سروان جمشیدی و كلیه مسئولین شهرستان ،فرماندهان پایگاه های مقاومت ،مسئولین بسیج اقشار و بسیجیان خواهر و برادر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر بستك برگزار گردید.
محمد مشتاق زاده فرماندار شهرستان بستك در این همایش مجمع با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب شکوه مند اسلامی را حاصل دستاوردها و از جان گذشتگی‌های شهدا و رهبری اندیشمندانه حضرت امام(ره) ذکر کرد و اظهار داشت: همه باید با وحدت و همدلی در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و این درخت تناور انقلاب را استوارتر از گذشته حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عظمت در سطح جهان قرار گرفته است، افزود: ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت بوده و به دستاوردهای علمی مختلف و بزرگی دست یافته است که این دستاوردها موجب هراس دشمنان و كینه توزی بیش از پیش آنان نسبت به انقلاب اسلامی شده است.
فرماندار شهرستان بستک با بیان اینكه دشمنان در طول 34 سال گذشته همواره علیه ایران اسلامی توطئه‌آفرینی کرده‌اند، گفت: جریان جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران و ترور دانشمندان و نخبگان از نمونه های بارز این توطئه ها و نقشه های شوم محسوب می شود.
مشتاق زاده ادامه داد: ملت مقاوم و دلیر ایران اسلامی نیز همواره با اتحاد و ایستادگی در برابر این توطئه‌ها، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌است.
وی افزود: ملت ایران همواره پایدار و وفادار به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و حضور آنان در صحنه های مختلف نظام بیانگر این واقعیت است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران را ناشی از اعتقادات و بصیرت ملت مسلمان ایران به مبانی اسلام ناب محمدی دانست و بیان داشت: حركت انقلاب مردمی ایران با رهبری امام خمینی (ره) در مسیر سرخ شهدای عاشورا عظمتی به ایران اسلام بخشید كه در كمتر دوره‌ای دیده شده است.
مشتاق زاده ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی پرچم پر افتخار (هیهات من‌الذله) را بر افراشت و امروز هم این پرچم پر عزت و شرف و اقتدار در دست ولایت فقیه زمان بوده و بر بام ایران در اهتزاز است.
وی گفت: بسیج به معنای عشق واقعی است و بسیجی واقعی حضرت علی(ع)است که تمام وجودش را وقف اسلام و مسلمین کرد.
فرماندار شهرستان بستک هدف از این همایش را آگاهی نیروهای بسیجی نسبت به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
گفتنی است در این همایش با حضور مسوولین از 30 مسوول نخبه بسیجی ومسئولین بسیج اقشارشهرستان و ورزشكاران نمونه و مسئولین پایگاه های اطلاع رسانی در سطح شهرستان از طرف سپاه بستك با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار