آمادگی اکیپ های راهداری ‌برای سفرهای تابستانه در استان خراسان شمالی

مدیر راهداری استان خراسان شمالی از اجرای طرح راهداری تابستانه در راه‌های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، محمد مشتری، از آمادگی کامل اکیپ راهداری استان خراسان شمالی برای سفرهای تابستانه خبر داد و اظهار داشت: طرح راهداری تابستانه از اول تابستان در راه‌های این استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات‌های اجرایی برای راهداری تابستانی در استان از اول تیر شروع می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد عنوان کرد: كلیه ی اکیپ های راهداری استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

مشتری گفت: راهداران خراسان شمالی این روزها در حال ایمن‌سازی محورهای شریانی و اصلی، اصلاح شیب‌های شیروانی، شانه‌سازی ، اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای و دیگر عملیات‌های نگهداری از راه ‌ها هستند تا بتوانیم جاده‌ای ایمن و خدماتی مناسب را به شهروندان برای سفرهای تابستانی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی هموطنان‌مان می‌خواهیم در مسافرت‌ها تمام نکات ایمنی را رعایت و به توصیه‌های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده‌ها توجه کنند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان با آرزوی سفر بدون حادثه برای همه هموطنان در تابستان 95 گفت: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با سامانه گویای 141 و تلفن 32261000 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی جهت اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار