برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور بانوان فرهنگی نیشابور

به مناسبت گرامی داشت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، جشن بزرگ میلاد بانوی بزرگ اسلام ، حضرت فاطمه زهرا ( س ) با حضور بانوان فرهنگی نیشابور در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۴۸۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم معنوی و با شکوه ، ضمن تبریک این هفته فرخنده و مبارک ، گفت : آرزو می کنم این بانوی بزرگ اسلام ، الگویی باشد برای همه ی شما بانوان فرهنگی در بخش هاو نقش های مختلف زندگی از جمله نقش مادری ، تربیت فرزندان ، نقش شغلی ، دفاع از اسلام و ...

سید جواد قوامی نژاد سال جاری را سال بانوان وزنان معرفی کرد و افزود : در سال 95 دو بار مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا را خواهیم داشت و یقینا این اتفاق پر از خیر و برکت می باشد چرا که بسیارفرموده اند : سالی که نکوست از بهارش پیداست .
وی در ادامه به نقل از حضرت رسول ( ص ) ، انسان ها را مانند معادنی از طلا و نقره معرفی کرد و گفت : انسان ها بسیار با ارزشند ، انسان ها با یکدیگر متفاوتند و آنهایی که با تقواترند همواره نزد خدا مقرب ترند .
این مقام مسئول ادامه داد : در جهان امروز برنامه ریزان اجتماعی دو نوع گنج موجود را به جامعه معرفی می کنند؛ گنج های زیر زمین مانند نفت ، آهن ، معاون و... که پایان پذیرند، دارای عوارض هستند و برای استخراج آن نیاز به پول و نیروی انسانی نیز می باشد و گنج های روی زمین که وجود انسان هاست و وجود انسان ها عالم اکبر است و دانش آموزان جوانی که امروز در کلاس ما تربیت می شوند بخشی از همان گنج های مدرن روط زمین در جامعه هستند که موقعیت یک فرهنگ را تضمین می کنند و شما به عنوان یک معلم و یک مادر باید تلاش کنید که در تربیت این نسل با ارزش جامعه ،آن کاری را انجام دهید که آنها بتوانند هم خود و هم جامعه را مدیریت کنند و همچنین نظام دینی و اسلام رادر بین حکومت های دیگر ترویج و گسترش دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار