مراسم بزرگداشت شهدا در دبیرستان شهید راشدی بیرجندبرگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدا به ویژه شهید سید علی راشدی در دبیرستان شهید راشدی بیرجند با حضور مسئولین برگزارشد

کد مطلب: ۴۶۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان جنوبی ، دبیرستان شهید راشدی شهرستان بیرجند صبح امروز میزبان میهمانانی بود که گرد هم آمده بودند تا در کنار دانش آموزان این آموزشگاه یاد و خاطره شهید سید علی راشدی و سایر شهدای گرانقدر این مرز و بوم اسلامی را گرامی بدارند.
دراین مراسم که با تلاوت آیات ملکوتی قرآن مجید آغاز گردید برنامه های متنوعی از جمله همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، سرایش دکلمه های زیبا در نکوداشت مقام شهیدان، مرثیه سرایی در عزای شهادت دخت گرامی رسول اکرم (ص)، تشییع نمادین تابوت یکی از شهدا توسط دانش آموزان رصد پیشتازان این دبیرستان، اجرای دسته جمعی سرود "به لاله در خون خفته" توسط گروه موزیک نیروی انتظامی استان و کلیه دانش آموزان دبیرستان، اجرا گردید.


در ابتدای این مراسم غلامرضا قیطاسی مدیر آموزشگاه ضمن خیر مقدم به میهمانان، اظهار داشت :در زمان تحصیل از شاگردان این شهید گرانقدر بوده و با بیان خاطراتی از آن دوران و بیان سجایای اخلاقی شهید، شاگردی وی را افتخار خود و از عوامل موفقیت و یافتن راه درست در زندگی بیان نمود.


سپس برادر شهید طی سخنانی به بازگویی خاطراتی از برادر شهید خود نمود و به اهتمام آن شهید بزرگوار در مبارزات انقلابی صدر انقلاب و همچنین حضور وی در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد، باوجود اشتغال در آموزش و پرورش، اشاره نمود و توضیحاتی در خصوص زمان، مکان و چگونگی شهادت و مکان دفن وی بیان نمود.


در انتهای مراسم نیز سجادی نژاد ، مدیر آموزش وپرورش بیرجند، در سخنانی بسیار کوتاه از مدیریت، کارکنان و دانش آموزان دبیرستان شهید راشدی برای برگزاری بسیار زیبا و شایسته این مراسم قدردانی و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار