در راستای رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری انجام گرفت؛

بازدید نخبگان دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت دناصنعت

در این بازدید، گروهی از مدیران شركت كه این گروه را همراهی می كردند و گزارش های لازم از بخش های مختلف را ارائه كرده و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

کد مطلب: ۴۴۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، گروهی از نخبگان دانشگاهی و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت، با آخرین دستاوردهای این شركت آشنا شدند.

در راستای رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بهره گیری از علم، دانش و تحقیق در بخش صنعت و اهمیت مساله پیوند صنعت و دانشگاه برای رسیدن به پیشرفت های صنعتی مطلوب و همچنین تاكید مدیر عامل مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت بر ایجاد تورهای صنعتی نخبگان دانشگاهی، گروهی از نخبگان دانشگاهی استان از بخش های مختلف این مجتمع بازدید كردند.

بر اساس این گزارش، این گروه علمی و دانشگاهی ابتدا در بازدید از خطوط تولید، با روند تولید محصولات این شرکت آشنا شدند.

همچنین این گروه از نخبگان دانشگاهی، از آزمایشگاه پیشرفته این شرکت بازدید کرده و با انواع دستگاههای موجود در آزمایشگاه شرکت آشنا شده و در جریان روند آزمایش محصولات شرکت قرار گرفتند .

شایان ذکر است در این بازدید، گروهی از مدیران شركت كه این گروه را همراهی می كردند و گزارش های لازم از بخش های مختلف را ارائه كرده و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

گفتنی است ، مسئولان و دانشجویان حاضر در این بازدید، ضمن ابراز رضایت از بازدید صورت گرفته آن را بسیار مفید ارزیابی نموده و بر گسترش ارتباط بین صنعت و دانشگاه تاکید کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار