جشنواره شهید پژوهی در منطقه 15

جشنواره شهید پژوهی با عنوان نردبان ملکوت باحضور خانواده معظم شهدا در منطقه 15 برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۱۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، جشنواره شهید پژوهی با عنوان نردبان ملکوت با حضور حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه 15 شهر تهران خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و دانش آموزان مدارس در محل سالن امام علی (ع) آموزش و پرورش منطقه 15 برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه فرهنگ ایثار ،شهادت و فرهنگ مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نوجوانان و دانش آموزان است.

حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد (ع)گفت: هوشیار و بیدار باشیم و توجه جدی به فرهنگ شهادت و بسیجی داشته باشیم. امروزا با فرماندهی غرب نفوذ ، فرهنگ غرب در جامعه اسلامی است و باید مردم ما در مقابل این فاجعه واکسینه شوند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه 15شهر تهران در ادامه افزود : دشمن مثل قدیم با توپ وتانک وارد جامعه نمی شود ، بلکه با فرهنگ و نفوذ اعتقادی وارد می شود و سعی می کند اعتقادات خود را به مردم تلقین کند .آمریکا می خواهد کشور های خاورمیانه فرهنگ و اعتقادات خود را با درخشندگی خاص و پر رنگ به جوامع نشان دهد و جوانان آن کشور از مسئولین کشور خود خواسته های خودرا که همان مطالبات غرب است در خواست کنند.

وی افزود : ایران جزء 7 کشور قطب نانو است این افتخارات همه به خاطر. فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.جامعه ایران از نظرغیرت و شجاعت زبان زد تمام دنیاست ، در فضای مجازی مطالب زیادی بر خلاف اعتقادات ما عنوان می شود باید حواسمان باشد. رکن اصلی هر کاری ولایت است لذا باید

در زمان غیبت باید تابع ولی فقیه باشیم ، کشور ایران توسط کارشناسان رصد می شود تا بتوانند ایران را ضعیف جلوه دهند و اینجاست که باید تلاش کنیم تا با فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت است تمام نقشه های دشمن را خنثی کرد و امروزه همه عنایت کنند که عمر خود را با عکس وجوک هدر نکنند و پیامهایی ارسال کنند که جنبه علمی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار