برگزاری جشن عاطفه ها درمدارس فرهنگ انفاق بین دانش آموزان راتقویت میکند

خبرگزاری پانا: مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس فرهنگ انفاق و نوعدوستی بین دانش آموزان را تقویت می کند.

کد مطلب: ۴۰۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، " حجت الاسلام احمدجباری" روز چهارشنبه مراسم نمادین آغاز به کار دومین مرحله جشن عاطفه در مدارس زنجان افزود: مرحله نخست جشن عاطفه ها روزهای 26 و 27 شهریور در معابر و میادین زنجان برگزار شد .

وی اظهار کرد: امسال در مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه ها در بیش از یک هزار و 200 پایگاه دایر شده شش میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد .

مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده طی این جشن در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد .

حجت الاسلام جباری ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در روزهای 26 و 27 شهریور در بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد و کمک های مدارس نیز با همکاری اولیای مدارس در بین دانش آموزان نیازمند غیر تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود .

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس را ترویج فرهنگ انفاق و احسان بین دانش آموزان عنوان کرد .

لازم به ذکر است این برنامه با همکاری مشترک انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ، سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار گردید.

/انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار