در آستانه بازگشایی مدارس؛

کارگاه آموزشی ˝ بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی˝ برگزار شد

خبرگزاری پانا :در آستانه بازگشایی مدارس کارگاه آموزشی باز آموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی˝ برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ، به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای خدمات رسانی بهینه به مسافرین کارگاه آموزشی با موضوع " بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی" ویژه اتوبوسرانان برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه نوتاش معاون اجرایی این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی رانندگان و عوامل اجرایی، به افزایش سفرهای درون شهری با توجه به بازگشایی مدارس و نقش و جایگاه اتوبوسرانی در سفرهای درونشهری اشاره کرد و افزود: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ترمزهای ناگهانی، مدیریت کنترل خشم و استرس، خوش خلقی با مسافرین و رعایت حال افراد سالمند و خردسال، لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از لباس فرم در محل کار باید مورد توجه اتوبوسرانان عزیز قرار گیرد.
در ادامه سرگرد مرادی کارشناس پلیس راهور استان نیز در خصوص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و لزوم رعایت این قوانین، حرکت با سرعت مطمئنه و سرعت پایین در تقاطع ها مطالبی را ارائه نمود.
وی همچنین رعایت حق تقدم عابرین پیاده در محل خط کشی ها، عدم استفاده از تلفن همراه و استعمال دخانیات در هنگام رانندگی. همراه داشتن کارت شناسایی در هنگام رانندگی. رعایت حقوق شهروندی و داشتن رفتار مناسب را از دیگر مواردی عنوان کرد که اتوبوسرانان حین انجام وظیفه باید دقت کافی را در رعایت این مسائل داشته باشند.
در پایان سرگرد مرادی به سوالات رانندگان در خصوص موارد بیان شده پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار