در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور:

کسب50 مدال رنگارنگ دختران دانش آموز ورزشکار شهرستان های استان تهران

خبرگزاری پانا:معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از کسب50 مدال رنگارنگ توسط دختران دانش آموز ورزشکار شهرستان های استان تهران در بیست وششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۷۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا صائبی در این رابطه اظهار کرد: کاروان فرهنگی ورزشی دختران آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران که از 24 مرداد ماه جاری و در مقاطع ابتدائی و متوسطه اول به رقابتهای ورزشی دانش آموزان کشور در شهر های شیراز و تبریز اعزام شده بود، توانست در رشته های انفرادی ژیمناستیک، شنا،طناب زنی و دو و میدانی در مجموع با کسب 50 مدال رنگارنگ با شایستگی در بین استانهای کشور حائز رتبه های برتر شود.

وی در همین ارتباط افزود: در رشته های تیمی این دوره از مسابقات، دختران دانش آموز با کسب یک مقام نائب قهرمانی در رشته شنا در مقطع متوسطه اول و کسبدو مقام نایب قهرمانی در مقطع ابتدایی در رشته های والیبال و ژیمناستیک درخشش قابل توجهی در این دوره از مسابقات داشتند.

معاون تربیت بدنی وسلامت شهرستان های استان تهران تصریح کرد: همچنین دختران ورزشکار استان در این دوره از مسابقات و در مقطع ابتدایی در رشته های تیمی ژیمناستیک،دو و میدانی، هندبال،بدمینتون و جشنواره بومی و محلی به مقام های سوم و چهارم کشور نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار