مدیر‌ آموزش و پرورش دلیجان در گفت و گو با پانا:

معلمان منبع اصلی تولید علم و دانش هستند

خبرگزاری پانا: مدیر‌ آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه معلمان منبع اصلی تولید علم و دانش هستند گفت: آموزگاران و دبیران باید با سعی و تلاش مضاعف در جهت تقویت بنیه علمی و به روز آوری علم و دانش خود تلاش کنند.

کد مطلب: ۳۹۷۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

فدایی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: پیشرفت های علمی و فناوری در این زمان بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر معلمان و دبیران با این پیشرفت ها همراه نباشند نمی توانند در ارتقای سطح علمی دانش آموزان گام بردارند ..
وی ادامه داد: در تمام مدارس تجهیزات هوشمند نصب و راه اندازی شده و معلمان باید در جهت استفاده از فناوری های روز و دیجیتالی کار با این ابزار را آموزش ببینند و به دانش آموزان نیز آموزش دهند.
مدیر‌ آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در خصوص نقش معلم در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدارس اظهار داشت: معلمان منبع اصلی تولید علم و دانش هستند و با تحقیق و پژوهش و مطالعه باید پژوهش و تحقیق را نیز در دانش آموزان ارتقا دهند.
فدایی بیان کرد: دوره ضمن خدمت ویژه کتب جدیدالتالیف ریاضی و مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی و کتب قرآن، دینی و ادبیات فارسی پایه نهم متوسطه اول می باشد.
وی ابراز داشت: در این دوره بیش از ۴۵ نفر آموزگار پنجم ابتدایی و بیش از ۳۸ دبیر متوسطه اول از شهرهای دلیجان و محلات شرکت دارند.
مدیر‌ آموزش و پرورش شهرستان دلیجان اضافه کرد: این کلاس ها از امروز آغاز شده و تا آبان ماه در دبیرستان پروین اعتصامی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار