امام جمعه شیراز:

یادشهدا جامعه را به سمت پاکی هدایت می کند

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: گفتمان شهادت و شهدا باید به طور مستمر در جامعه مطرح و جاری باشد.

کد مطلب: ۳۲۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله اسدالله ایمانی در آستانه برگزاری یادواره شهدای سادات که 14 اسفند در شیراز برپا خواهد شد، بیان کرد:در قالب گفتمان شهدا ضروری است سیره عملی و ابعاد شخصیتی شهدا به درستی به جامعه معرفی شود.
وی افزود: شهدای سادات در همه ادوار تاریخی از پیشگامان مکتب شهادت بودند و در دوران دفاع مقدس نیز این شهدا جایگاه و تاثیر مهمی در بین رزمندگان داشتند.
امام جمعه شیراز، برگزاری یادواره شهدا را یک الزام جدی برای جامعه دانست و افزود: تکریم یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره های شهیدان کار ارزشمندی است و جامعه را به سمت پاکی ها هدایت می کند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف از جمله شهدای روحانی، دانشجو، دانش آموز، اداره ها، محلات و پایگاه های مقاومت از جمله فعالیت های ارزشمند فرهنگی است که در این استان برگزار می شود.
آیت الله ایمانی افزود: حضور اقشار مختلف مردم در یادواره های شهدا، گامی موثر در تثبیت جایگاه والا و سیره زندگی شهداست.
نخستین یادواره سرداران و 838 شهید سادات استان فارس 14 اسفند جاری همزمان با ایام فاطمیه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار