اسامی کاندیداهای خانه مطبوعات مازندران اعلام شد

خبرگزاری پانا:اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اسامی نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات را اعلام کرد.

کد مطلب: ۳۱۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی،در آستانه انتخابات خانه مطبوعات مازندران، اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات استان، در تاریخ 30 بهمن امسال در سالن شماره 2، مجتمع سلمان هراتی این اداره‌کل برگزار می‌شود .
وی افزود: با توجه به اینکه هیأت مدیره خانه مطبوعات به‌عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند، طی جلسات برگزارشده مقرر شد هیأت اجرایی با همکاری و نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کنند .
ابراهیمی تصریح کرد: به استناد تبصره 1 و تبصره 2 از ماده 10 اساسنامه خانه مطبوعات، هر عضو در مجمع عمومی فقط می تواند وکالت یک نفر را قبول کرده و وکالتنامه ها باید 2 روز قبل از جلسه انتخابات، به هیأت اجرایی تحویل داده شود .
وی بیان کرد: در راستای موارد ذکرشده، نمایندگان اداره ‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و نمایندگان هیأت اجرایی در روز سه شنبه 28 بهمن از ساعت 8 الی 16 در خانه مطبوعات استان و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس مستقر و نسبت به دریافت وکالت ‎ نامه ‎ ها اقدام می ‎ کنند .
این مسئول با اشاره به اینکه وکالت ‎ نامه ‎ ها باید دو روز قبل از تاریخ مذکور به مسئولان تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه وکالت ‎ نامه ‎ ها باید محضری باشند و به هر وکالتنامه ‎ ای که پس از تاریخ اعلام ‎ شده تحویل شود، ترتیب اثر نخواهیم داد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان ضمن تقدیر از عباس زارع، معاونت فرهنگی و علوی، رییس اداره مطبوعات و تبلیغات این اداره ‎ کل و نیز قدردانی از اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات و همچنین کاندیداهای این دوره خانه مطبوعات استان، خواستار حضور حداکثری اعضا و برگزاری انتخاباتی پرشور شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار