خانه مطبوعات اتاق فکری برای راهبری رسانه‌ها باشد

ساری (پانا) - استاندار مازندران بر نقش مهم خانه مطبوعات در حوزه رسانه تاکید کرد و گفت: «خانه مطبوعات اتاق فکری برای راهبری رسانه‌ها باشد.»

کد مطلب: ۸۲۵۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خانه مطبوعات اتاق فکری برای راهبری رسانه‌ها باشد

محمد اسلامی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نقش رسانه و مطبوعات را برای کمک به توسعه متوازن و پایدار نقشی کلیدی خواند و گفت: از مطبوعات باید برای رشد و سعادت جامعه استفاده کنیم.

او بر نقش مهم خانه مطبوعات برای ایفای نقش مدبرانه و حکیمانه در حوزه رسانه تاکید کرد و افزود: خانه مطبوعات اتاق فکری برای راهبری مطبوعات باشد.

استاندار مازندران حرکت با برنامه را از جمله سیاستهای مدیریت ارشد استان اعلام کرد و گفت: تمام برنامه های ما بر اساس طرح آمایش و با در نظر گرفتن استعداد سرزمینی و نیروی انسانی در حال انجام و پیگیری است و بر همین اساس 12 محور مهم و راهبردی با نگاه اقتصاد مقاومتی و با لحاظ کردن اقتصاد دانش بنیان و مردم محور و نگاه به درون و بیرون در حال عملیاتی شدن است.

اسلامی ایجاد سیاه‌نمایی و نارضایتی بین مردم را نقشه اصلی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت در همه بخشها در حال اجراست و ضرورت دارد تا مردم در جریان خدمات دولت قرار گیرند و رسانه ها در امید آفرینی و اعتماد می توانند کمک بزرگی کنند .

او با اشاره به تعیین نمایندگان معین برای هر شهرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن 12 محور مهم مصوب برای توسعه همه‌جانبه استان، اظهار کرد: کوتاه کردن زمان صدور مجوز سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاران می‌تواند به فرایند توسعه استان کمک نماید.

مقام عالی دولت در استان تهیه بسته سیاستی و برنامه اقدام برای هدایت رسانه‌های استان برای کمک به توسعه را از سوی خانه مطبوعات خواستار شد و گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌ها برای تحرک بخشیدن به جامعه برای مشارکت در توسعه و ایجاد همگرایی نقش مهمی بر عهده دارند.

اسلامی برگزاری جشنواره‌های تخصصی برای مطبوعات و روابط عمومی‌ها را یادآور شد و گفت : باید به جایی برسیم که همه در استان برای توسعه یک حرف را بزنیم و با همگرایی و همدلی دغدغه همه برای توسعه استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار