شروع ثبت نام الکترونیکی اعضای خانه‌ مطبوعات در مازندران

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: ثبت نام الکترونیکی اعضای خانه‌ مطبوعات در سراسر کشور از امروز ۱۹ بهمن شروع شد.

کد مطلب: ۵۹۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای خانه مطبوعات با مراجعه به سامانه www.khanehmatbooat.ir ثبت نام اینترنتی انجام دهند، اظهار داشت: آن دسته از فعالان حوزه رسانه که تاکنون به عضویت خانه مطبوعات درنیامده اند هم می توانند با ثبت نام در این سامانه و بارگذاری مشخصات خود، روند ثبت نام را انجام دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: ثبت نام در این سامانه برای شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات است که اسفند ماه امسال در سراسر کشور به طور همزمان و به صورت الکترونیکی می شود و لازم است متقاضیان نسبت به ایجاد نام کاربری در این سامانه اقدام کنند.

دریافت نام کاربری و رمز عبور سایت خانه مطبوعات
مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوبت سوم تصویب اساسنامه در روز شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۲ ظهر برگزار می شود، تصریح کرد: در دو نوبت قبلی، اعضا برای رای گیری به حد نصاب نرسیده بود و این دستور کار در مجمع عمومی نوبت سوم، مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود، گفت: مقدمات برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردیم و از ابتدای هفته آینده قرعه کشی و تحویل غرفه به رسانه هایی که برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده اند را شروع می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار