کسب رتبه ی دوم در برگزاری اردوی راهیان نور توسط آموزش پرورش همدان

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این استان پس از خراسان رضوی در اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال جاری رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

کد مطلب: ۳۰۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر فولادوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 13 هزار و 500 نفر از دانش آموزان این استان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.

وی افزود : سهمیه ی استان همدان در اجرای طرح راهیان نور در سال جاری 15 هزار نفر است که اگر موافقت شود 2 هزار نفر به این سهمیه اضافه خواهد شد.

فولادوند با بیان این که برخی از شهرستان ها متقاضی اضافه سهمیه برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستند افزود: اگر این سهمیه محقق شود حدود 4 هزار نفر تا پایان سال به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی اجرای طرح راهیان نور را یکی از بهترین و موثرترین برنامه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اردوی راهیان نور موجب بیمه شدن جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان خواهد شد.

وی همچنین گفت:در اردوی راهیان نور دانش آموزان با فرهنگ جهاد و دفاع بیشتر آشنا می شوند و این امر موجب ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار