اعتکاف علمی دانش آموزان دبیرستان ضیایی شهرستان بجستان در ایام امتحانات

خبرگزاری پانا: دانش آموزان دبیرستان ضیایی شهر یونسی بجستان به همت مدیر خلاق و دبیران پرتلاش خود از یک ماه مانده به امتحانات و به ویژه ایام امتحانات در اعتکاف علمی دبیرستان شرکت می کنند.

کد مطلب: ۳۰۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دانش آموزان دبیرستان ضیایی شهر یونسی با برنامه ریزی منظم و دقیق مدیر خلاق خود هر شب از ساعت 18:30 تا ساعت 22 در مدرسه گرد هم می آیند تا با مطالعه آزاد دروس امتحانی خود و همفکری و همیاری هم و استفاده از محیط کلاس، نمازخانه و کلیه وسایل کمک آموزشی مورد نیاز موجود در مدرسه و همنچنین با برگزاری کلاس های جبرانی با حضور دبیران خود که ایثارگرانه و بدون هیچ چشم داشتی و به صورت داوطلبانه در این کلاس های شرکت می کنند آمادگی لازم را برای برگزاری و شرکت در امتحانات داشته باشند .

مدیر آموزش و پرورش هم در بازدید از این مدرسه گفت: نتیجه این تلاش ها در آزمون ها به خصوص آزمون اخیر پیشرفت تحصیلی مشهود بود که دانش آموزان این دبیرستان توانستند رتبه های خوبی را در سطح استان و منطقه کسب کنند.

لازم به ذکر است مدیر و دبیران این دبیرستان با حرکتی جهاد گونه و با همدلی از یک ماه مانده به امتحانات دیماه با آماده کردن فضایی امن و غنی در مدرسه و ایجاد شرایط محیطی مناسب، و سرشار از آرامش ونظم علاوه بر رشد علمی، زمینه رشد اجتماعی و شخصیتی دانش آموزان را نیز در تجربه یک کار گروهی و در محیطی صمیمی فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار