مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ۳۱ مدرسه قزوین

قزوین(پانا)-نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرا و برگزاری طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری استان در سطح ۳۱مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ۳۱ مدرسه قزوین

نقی سیاهکالی مرادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در راستای کیفیت‌ بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان ثبت نام طرح اعتکاف علمی از بیست و چهارم اسفندماه آغاز شده و شروع فعالیت پایگاه ها از سوم فروردین تا دوازدهم فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مدرسه دوره متوسطه نظری استان در طرح اعتکاف علمی دانش آموزان، گفت: ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر، از ویژگی های این طرح است.

سیاهکالی مرادی، هدف از اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان را فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان عنوان کرد و افزود: این طرح برای دانش‌آموزان کنکوری و در راستای بهره گیری آنها از فرصت طلایی نوروز در نظر گرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از جمله خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور دارند.

گفتنی است؛ استان قزوین داری ۲۷هزار و ۴۰۴ دانش آموز متوسطه می باشد که از این تعداد، ۸هزار و ۸۴۵ دانش آموز پایه دوازدهم در دوره دوم متوسطه نظری استان قزوین، مشغول به تحصیل هستند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار