سومین جشنواره ملی سفر به فضا در ایلام برپا شد

خبرگزاری پانا : معاون فرهنگی اداره كل ورزش و جوانان ایلام گفت: سومین جشنواره ملی سفر به فضا در این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،مالك صادقیان‌ بیان كرد:‌ این جشنواره ملی، اسفند امسال در ردهای سنی 'كودكان و نوجوانان' و 'جوانان و بزرگسالان' كشور در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد : ‌این جشنواره از سوی انجمن منجمان جوان (تشكل های دارای پروانه فعالیت از وزارت ورزش و جوانان) و همكاری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار می شود.

صادقیان گفت: این جشنواره در سه بخش داستان كوتاه، فیلم و عكس برای علاقه مندان به حوزه ستاره شناسی (نجوم) برگزار خواهد شد.

معاون اداره ورزش و امور جوانان ایلام اظهار كرد:‌ تقویت و شناسایی استعدادهای ادبی در مقوله نویسندگی داستان های علمی تخیلی و نمایشنامه، چاپ و نشر مجموعه داستان های علمی با محوریت ستاره شناسی به منظور دسترسی علاقه مندان به منابع این دانش از هدف های برگزاری این جشنواره است.

صادقیان یاد آور شد: آگهی فراخوان این جشنواره منتشر شده و دوستداران می توانند آثار خود در بخش های داستان كوتاه، عكس و نمایشنامه نویسی را حداكثر تا تاریخ سی ام دی جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی ایلام؛ میدان امام خمینی (ره) كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، دبیرخانه جشنواره سفر به فضا ارسال كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار