/هر دو مورد تکذیب شد/

خرید خانه 5 میلیاردی توسط نماینده مردم خوی در مجلس/انتخاب فرماندار توسط نماینده

خبرگزاری پانا: شایعه خرید یک خانه 5 میلیاردی توسط نماینده مردم شریف خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در سعادت آباد تهران توسط خودش تکذیب شد.

کد مطلب: ۱۷۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ب ه گزارش خبرگزاری پانا، دکتر موئید حسینی صدر نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در جمع خبرنگاران در مورد شایعه ای که چند روزی است در مورد وی به گوش میرسد گفت:در مورد شایعه خرید خانه ای به ارزش 5 میلیارد ریال در سعادت آباد تهران که توسط برخی افراد سودجو و تفرقه افکن در میان مردم پخش شده است باید بگویم این شایعه دروغی بیش نیست و فقط برای تخریب شخصیت نماینده و کم رنگ کردن فعالیت های بنده صورت گرفته است.
نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در ادامه تصریح کرد: نگذاریم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افرادی سودجو و شایعه ساز با تهمت زدن به خدمتگزان این نظام موجب کم رنگ شدن تلاشهای آنان برای آبادانی کشور و یا حتی شهرمان شود.
وی در خصوص انتخاب فرماندار نیز گفت:نماینده فرد اصلی انتخاب کننده ی فرماندار نبوده و همانطور که در انتخاب استاندار وزیر کشور نظر مجمع نمایندگان استان را نیز جویا میشوند بنده نیز در انتخاب فرماندار نظر خود را به استانداری اعلام خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار