مدیر آموزش و پرورش تبادکان:

ملت ایران با حضور آگاهانه و بابصیرت در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تبادکان گفت: ملت ایران با حضور گسترده و بی‌نظیر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ثابت کردند پای آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند و در انتخابات نیز با حضور و انتخاب آگاهانه و بابصیرت خود حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران با حضور آگاهانه و بابصیرت در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند

مجمع معلمان جوان آموزش و پرورش تبادکان با حضور محمدحسین عبدالهی (معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان) و حمیدرضا قلیلی‌فریمانی (مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی) در مجتمع آموزشی و رفاهی امام حسن(ع) این اداره برگزار شد.

در این مراسم که با هدف تقویت روحیه و ارتقای سطح علمی و اخلاقی معلمان جوان برگزار شد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان با تشکر از زحمات و تلاش‌های معلمان جوان، اهمیت حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد.

عبدالهی افزود: مردم کشورمان و به خصوص مشهد مقدس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور گسترده و بی‌نظیری داشتند و ثابت کردند پای آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند و در انتخابات نیز با حضور و انتخاب آگاهانه و بابصیرت خود حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم از فعالیت‌ها و برنامه‌های مجمع معلمان جوان این شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: 2 نکته در انتخابات اسفند بسیار حائز اهمیت است و باید به هر 2 نکته که حضور در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح است، توجه کنیم.

وی افزود: معلمان جوان باید به عنوان الگویی برای دانش‌آموزان و جامعه عمل کنند و با شعار «هر ایرانی یک رای» در انتخابات شرکت کنند و به نماینده‌ای که مصلحت کشور و مردم را در اولویت قرار دهد رای دهند.

در پایان مراسم از معلمان جوانان برتر آموزش و پرورش تبادکان تجلیل شد.

دانش‌آموزخبرنگار: مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار